diumenge, 2 de febrer del 2014

Un mes sense escriure

Ha passat un mes des de que vaig escriure la darrera entrada, i el motiu d'aquesta tardança no ha estat ni la falta de temàtica ni de ganes,...-Sols de temps!-
Vaig obrir aquest bloc fa ja quasi quatre anys, i des d'aleshores sempre he tingut clar que aqueix mateix dia vaig adquirir un compromís de continuïtat amb tots els lectors (habituals o ocasionals). Es per això que ara quan la meua activitat professional, ben allunyada dels temes que ací es solen tocar, no em permet dedicar-li al bloc el temps necessari per mantenir un ritme de publicacions similar al que s'ha dut des de l'inici (quasi 4 mensuals) em vec en l'obligació de demanar excuses, oferint aquesta explicació.
Així doncs continuem acumulant experiències que compartir, i de fet al tinter ja hi ha una escapada andorrana de fa una mesada amb recomanacions ben interessants, el magnífic tast de vins de Toro d'aquest darrer divendres o les XVI Jornades Gastronòmiques "Tradició i Arròs" que comencen avui mateix al Kiko Port,... però sense saber ben bé quan podrem gaudir també de suficient temps lliure per escriure de tot això i molt més.
Dit açò, el lector ja sap que el bloc continua en funcionament, però al ritme que permetrà la resta d'obligacions quotidianes.
Gràcies per la vostra comprensió i paciència!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada