dissabte, 4 de març del 2023

"Showroom". Experiència Verema València 2023 (3 de 3)

Acomiadem la trilogia de l’Experiència Verema València 2023, amb el Showroom de divendres (1-Toro Albalá- i 2-Alenza-, si voleu accedir a les anteriors). I ho fem presentant un recull d'imatges comentades d’allò que tastàrem i ens resultà més interessant. L'ordre sols és per criteri cronològic! No penseu en classificacions...

De nou, al Columnari Malva-rosa de l’Hotel Balneari Las Arenas!
L'any passat ja vaig explicar que el lloc m'encanta...

D'entre els vins oferits per Marian Baldayo, representant a Wine Lands,
em quede amb aquesta garnatxa blanca "Libre y Salvje" de Cariñena.

Vàrem conèixer la gamma completa (dos negres, blanc i rosat)
del novedós projecte Masos, ja engegat a Guadalest

Al tast comentat del dia abans havien anomenat a 20 Aldeas, però no el coneixia.
I vaig aprofitar l'ocasió per fer-ho! Em va resultar molt recomanable, per cert...

De Més QUE PARAULES, de Pla de Bages, ens vàren semblar molt interessants els negres!
Quasi tant com SURREALISTA Negre, el que duien de l'Empordà...

José Bas ens va explicar el "Proyecto Origen", d'on tastàrem els Casa Turús.
Ens va agradar molt la Malvasia, especialment la de segon any!
Però la sorpresa va ser el Tempranillo. Més que els altres dos negres...

Saturnino Cantalapiedra, presentat per la neta, Marta.
Un Verdejo-Rueda que em va cridar l'atenció! I això no és fàcil...

De Fabio Coullet, de l'Axarquia, vaig conèixer els blancs a l'Experiència Verema Alacant. I amb ells, el decobriment d'una cara ben diferent del moscatell, a la que ens té acostumats el de la Marina! Ara tocava completar la triada, amb el negre...

Com que el blanc m'havia agradat tant, ara tocava aprofitar per tastar la gamma completa dels negres de Murua! Qué tampoc està gens mal...

I els multiterroir de Leda, amb algun també conegut!
Però no per això, menys interssant...

Els dos monovarietals de Xarel·lo que duien de Celler Credo, els vins tranquils de Recaredo. Cada vegada m'agrada més aquesta varietat!

Els Corpinnat que presentava Recaredo. Molt recomanables, tots tres!

I el guanyador del Premi Verema al millor escumós de 2022 també! Es pensaveu que anava a oblidar-me d'ell? La llàstima són les persones que sols s'interressaven per aquest. Elles s'ho perden...

I acabem amb dos blancs del Pago Finca Élez, que també aconseguir captivar-me

Molt bo l'ambient de les sales! Fins a certa hora, això sí...

I amb un entorn, que sens dubte acompanya!
O coneixeu alguna altra fira com aquesta, a vora mar?
L'any que vé més, i millor...




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada